חדשות, טיפים ומדריכים

שכחו ממחברות: אייפד להמונים

שכחו ממחברות: אייפד להמונים


במהלך שלוש השנים האחרונות כחלק מתכנית למידה חדשנית בבית הספר הולץ, קיבלו התלמידים והמורים כ-900 מכשירי אייפדים. מנהל פרויקטים טכנולוגיים מרשמת עמל, אילן ברוך, צופה לנו עתיד מזהיר: "השמיים הם הגבול"
למערכת החינוך עשייה מרובה

למערכת החינוך עשייה מרובה


מוסדות הלימוד בישראל משלבים סביבת לימוד מתוקשבת, אך נראה כי לפניהם עוד עשייה מרובה. אשת החינוך גילה קליין, לא חוששת להתקדם אך לדעתה על מערכת החינוך "להשתדרג בצורה איכותית"
משרד החינוך משלב מערכי תקשוב

משרד החינוך משלב מערכי תקשוב


הפלטפורמה של למידה מרחוק ורכישת מיומנויות באמצעות הטכנולוגיה רווחת בכל העולם. אך היכן ממוקמת ישראל ביחס לכולם? ד"ר גילה קורץ, ראש התמחות התכנית בתקשוב ולמידה, מדרגת אותנו במקום די גבוה
המחשב משתלט על מערכת החינוך

המחשב משתלט על מערכת החינוך


מדינת ישראל תורמת לפיתוח הטכנולוגיה ומתהדרת בהישגיה המרשימים בתחום, ולמרות זאת עמרם מצנע, לשעבר יושב ראש ועדת החינוך, התרבות והספורט, טוען שיישום הטכנולוגיה הוא מאוד איטי
מובילים שינויים במערכת החינוך

מובילים שינויים במערכת החינוך


מהפכת החינוך הטכנולוגי כבר כאן, אך רגע לפני שהיא משנה את פני החברה, נדרשת עבודת הכנה מול המורים "אנחנו שמים דגש על קידום ופיתוח מקצועי של המורים בכל התחומים", מסביר מנהל תחום האקדמיה ברשת, ארז פורת
הטכנולוגיה משנה את שיטת הלימוד

הטכנולוגיה משנה את שיטת הלימוד


התקדמות העידן הטכנולוגי והשתלבותו במערך החינוך משנה את תהליכי הלמידה. אייל צייג, סגן מנהל אגף החינוך במועצה האזורית דרום השרון, מסביר כיצד ישתנה תפקיד המורה בישראל
תפקיד המורה בעידן הטכנולוגי

תפקיד המורה בעידן הטכנולוגי


עד כמה הטכנולוגיה תופסת מקום בלמידה וכיצד מצליחים לשלב מורים בעידן טכנולוגי? מנהלת התכנית "מחשב לכל מורה", דפנה תמיר, מגדירה קווים חדשים לדמות המורה
הלמידה המסורתית משנה את פניה

הלמידה המסורתית משנה את פניה


יש אנשים שחוששים שהטכנולוגיה תחליף את מקומו של המורה. בילאל מנסור, מחנך ורכז תקשוב, מסביר כי אין סיבה לדאגה משום שהתלמיד תמיד יהיה זקוק לדמות הבוגרת והמכווינה
השימוש בטכנולוגיה רק ילך ויגדל

השימוש בטכנולוגיה רק ילך ויגדל


מגמת הלמידה המתוקשבת הולכת וגוברת עם השנים. כך גם מאמין היועץ האקדמי לתכנית התקשוב הלאומית, ד"ר אברום רותם שטוען כי "המרחב המקוון הפך לחלק בלתי נפרד מהסביבה של כל תלמיד"
הלמידה המתוקשבת תורמת לתלמידים

הלמידה המתוקשבת תורמת לתלמידים


כיצד תורמת הטכנולוגיה למערך החינוך? אבי מידן, מנהל תיכון רב תחומי "הולץ" חיל האוויר, מפרט מדוע מיהרו להטמיע מחשבים בבית הספר וכיצד השינוי הטכנולוגי השפיע על התלמידים
הקודם1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ...הבא